Cinta dan Toge #3 {Saat cinta berbunga-bunga toge}


Penting untuk di perhatikan:
1. Cerita yang tergarap dengan daya khayal ini tentulah hanya fiktif belaka
2.Setting carito kali ko agak berkelas stek, di swalayan, setelah sebelumnyo di pasa and di rumah (red, cinta dan toge #1 and #2)
3. Tolong yang sensitif jan pulok maraso iko carito ado kaitannyo dengan yang mambaco (lah kambang kampih iduang dek mirip samo tokoh n jalan caritonyo lah mirip pulo jo jalan iduiknyo) hahaha, please deh ! jangan pemirsah :-D
4. Cerita dibuat bukan untuk menyinggung gender manapun
5. Jangan mencari google kalo ndak ngarati bahaso minang , cari se urang minang (soalnyo urang minang baserak dimano-mano) :-D
6. Yang tukang buek carito suko mengkolaborasikan bahasa indo dan minang (maklum tinggal di tanah melayu, jadi kurang bisa bahaso minang yang sabana aslinyo).
Cekidot Gan !
            Fulanah ketiban titipan dari ibu Armis (sebut saja begitu) tetangga dekat yang super bizi (red:sibuk).
“Nak, belikan ibu sayur di swalayan ujung sana”, sambil menunjuk swalayan terbesar dan terlengkap di daerah tempat fulanah tinggal.
            Bu Armis, ibu-ibu kayo yang jarang manjajak ‘an kaki di pasa, ndak namuah makan sayuran nan dijua di pasa, nan tantu dek beliau mall and swalayan sajo. Kebetulan nan di pasan ibu ko, toge kapalo hijau (antah toge jenis a lo tu, ndak tantu pulo dek si fulanah) :-D. Dek tabarek lah maiyoan dan fulanah ko tipe anak gadih payah manulak (gengsi kaleee... :-D ) barangkek lah fulanah ka swalayan paling besar dan paling lengkap tu, kebetulan fulanah ka mancari spagetti, nah, babaoklah skalian pasanan ibu ko.
            Sampai di swalayan, fulanah segera memilah milih keranjang blanjaan terlebih dahulu. Maklum fulanah pecinta warna biru, jadi harus dapek karanjang balanjo warna biru (agak repot ya -_-).
“Bismillah...”, ujar fulanah sambia mambaco daftar blanjaan yang cumo duo , toge dan spagetti. :-D
***
Beralih ke belahan bumi yang sama namun berbeda zona, ada sebuah organisasi mengadakan lomba dalam rangka menyambut hari sumpah pemuda dengan tema “JADI COWOK JANGAN MANJA” , baco temanyo sajo lah jaleh apo lomba yang diadakan, hahaha lomba masak. :-D. Tersebutlah fulan (bingung cari nama) dengan anggota kelompoknyo mengusung masakan spagetti untuk diikutsertakan dalam lomba yang cukup bergengsi ini, hadiahnyo lumayanlah, satu set alat kebersihan rumah :-D. Pemuda-pemuda ko semangat bana masak, terutama kelompoknyo si fulan. Caliak dari gaya urang ko mamotong bawang, marabuih spagetti alah litak paruik dibueknyo :-D. Pemuda-pemuda kelompok fulan sibuk dengan tugas masing-masing, dan tiba-tiba salah satu anggota kelompok bilang, kita kekurangan satu kotak spagetti 500gr, soalnyo sakotak lai itu toge yang ndak ado kaitannyo dengan bumbu spagetti, tebak sia nan punyo karajo salah mambali? , yup, bener sekali, si fulan (kama lah pangana nyo tu -_- ). Dengan terpaksa fulan harus mencari ganti atas toge yang ndak ado masuak daftar rincian masakan spagetti. Fulan ko sabananyo tantu kalau blanjo di swalayan ndak bisa dituka lai, tapi dek tadasak, pai lah baliak si fulan ka swalayan tampek mambali bahan-bahan masak spagetti tadi. Sewaktu tibo di muko pintu swalayan yang paliang besar dan paliang lengkap tu, fulan agak ragu ka manuka’an toge jo spagetti, lamonyo berjibaku dengan kebingungannyo tu, aleh jaleh sih sabananyo kalau blanjaan swalayan ndak bisa dituka, tapi si fulan dengan lugunyo mambao baliak barang nan salah bali tu. Lima menit berselang saat si fulan berkutat dengan kebingungan sendiri, keluarlah si fulanah dari swalayan dengan wajah yang juga bingung sendiri (stok toge kapalo ijau habih ternyata pemirsah). Si fulan nan langsuang talempa pandangannyo ka spagetti di kantong blanjaan fulanah seperti ditarik magnet untuk mengikuti fulanah sampai ke area parkiran. Masih dengan kebingungan dan diburu-buru waktu, si fulan menunggu moment tepat ka manyapo fulanah untuak akhirnyo nio manuka spagetti jo togenyo tu, padahal antah iyo gadih nan mambao spagetti tu paralu toge, minimal spagetti si fulanah ko dibalinyo kalau ndak nio dituka. Fulanah sibuk manyangkuik’an barang blanjaannyo ka motor, si fulan setia menunggu momen tepat manyapo si fulanah, eh tibo-tibo hujan labek turun berhamburan lah orang-orang dari area parkiran mancari tampek bataduah dan fulanah tapakso ma ambiak baliak blanjaan nan alah disangkuik tadi. Bataduah di area yang samo tanpa basa basi si fulan melancarkan aksinyo.
“permisi, mbak “. Sapo fulan memulai aksi padahal binguang nio ngecek apo :-D
“ya, kenapa, pak?”, di jawek dek si fulanah
“apak?”, si fulan batanyo ka diri sendiri ,sambia mambaliak badan ka kaco swalayan mancaliak rawuik muko jo gaya bapakaian, apo iyo lah apak-apak, prasaan masih dua limaan (Gubrakk...$%#@#$%).
“Engg.. mmmm... enngg.. gini mbak, maaf tadi tak sengaja saya lihat ada satu kotak spagetti di kantong blanjaan mbak, kalo nggak keberatan.. (kalimat berikutnya tersekat)...mmmmm, boleh nggak di tukar dengan toge yang saya punya ini. “ujar fulan sambia mangaluaan karingek sagadang-gadang jaguang di dahinyo.
Ini sesuatu yang amat langka terjadi pemirsah, kenal tidak, tau pun tidak, eh tiba-tiba minta tukaran barang blanjaan, namun begitulah yang terjadi. Si fulanah yang dari tadi juga bingung pesanan si ibu Armis tak didapat di swalayan dan tak mungkin membeli dipasar yang ado mangambok lo ibu tu beko dan ndak nio ma ajaan fulanah masakan ala urang lua nagari lai do.
Hmmm... fulanah memandangi saja toge yang ada ditangan si fulan (barek ati ka manuka spagetti ko permirsah , mano stok nyo lah habih di swalayan tadi, tapi si fulanah paralu lo jo toge tu).
“Gimana, mbak?”, tanya fulan membuyarkan lamunan fulanah.
Fulan mancaliak muko fulanah lah bantuak spagetti, sedangkan si fulanah mancaliak muko si fulan lah bantuak toge, dek talamak mambayangan, Allah mangirim patuih badangkang mangajuik an urang ko baduo (bia ndak merah jambu pemirsah) :-D. Alah habih takajuik-kajuik jo istighfar cucu adam baduo ko :-D.
Fulanah menyetujui permintaan si fulan, karna fulanah jugo paralu toge tu, sedangkan si fulan berseru alhamdulillah dan menyangka si fulanah mau bertukaran dek karano ibo, tapi ndak ba a lah yang penting dapek.
***
Dengan barek hati fulanah ma agiahan pasanan bu armis nan batuka jo spagettinyo, tapi alhamdulillah, si fulanah tetap dapat merasakan spagetti karna kebetulan bu armis salasai masak spagetti dirumahnyo, dapek lah sapiriang untuak fulanah untuak usahonyo mambalian bu armis toge. Lain halnyo dengan si fulan, sewaktu tibo di lokasi urang lah salasai dan sedang beres-beres peralatan masak (kasiaaan), hujan labek duo jam tadi mambuek fulan ndak bisa mengikuti kegiatan lomba sampai salasai, dan fulan pun mendatangi kelompok lombanyo yang sedang beres-beres. Anggota kelompoknyo hanya senyum-senyum ndak jaleh mancaliak kedatangannyo, nan jaleh fulan merasa bersalah dan kecewa dengan sekotak spagetti ditangannyo.
“Ini fulan, sepiring spagetti untuk ente”, salah satu anggota menyuguhkan hasil masakan lomba hari ini
“alhamdulillah, keberuntungan kita belum ada pada lomba ini”, sahut yang lain menimpali.
Hmmm... Alhamdulillah, ya sudah lah, si fulan tetap berseru syukur untuk nikmat hari ini, seketika fulan senyum-senyum sendiri mengingat kembali kejadian pertukaran barang blanjaan dengan fulanah di swalayan dua jam yang lalu dan berakhir dengan istighfar (dek tabayang wajah fulanah pemirsah :-D).
Jadi carito ko apo nan bisa di ambiak:
Tolong manolong lah dengan ikhlas (semoga saya bisa, aamiin), jan karano gengsi , hehe
* Tolong jago stek pandangan tu (semoga saya bisa, aamiin) talampau bana mancaliak muko urang ndak buliah juo do , hehehe.
Jadi ingek pasan amak-amak bijaksana di “cinta and toge#1” , cinta tu seperti toge, mudah sajo tumbuahnyo, jadi berhati-hatilah jo media dan kejadian yang mambueknyo mudah taserak dimano-mano dan tumbuah ndak sehat
Yang tarakhir bia pangana ndak kama-kama saat melakukan sesuatu, ikutsertakan Allah sebelum, selama, dan sesudahnya.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Cinta dan Toge #3 {Saat cinta berbunga-bunga toge}"

Posting Komentar